Jezik | Language: HRV ENG
Engleski jezik za novinare 2
Šifra: 55422
ECTS: 2.5
Nositelji: v. pred. dr. sc. Saša Bjelobaba
pred. dr. sc. Borka Lekaj Lubina
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Auditorne vježbe 60
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj je ovoga kolegija daljnja konsolidacija jezične kompetencije studenata kao samostalnih korisnika engleskog jezika i napredak na ljestvici Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike (ZEROJ). Rad na stručnom leksiku nastavlja se na temelju udžbeničkih stručnih tekstova i raznovrsnih autentičnih materijala iz pisanih i govornih medija. Konstantna izloženost raznolikom autentičnom jezičnom materijalu tijekom cijelog semestra trebala bi pridonijeti razumijevanju većeg dijela televizijskih, radijskih i novomedijskih vijesti, praćenju i bilježenju predavanja s područja novinarstva na engleskom jeziku te barem globalnom razumijevanju stručnih tekstova s područja novinarstva napisanih na engleskom jeziku. Napredak na planu razvoja produktivnih jezičnih vještina (govorno i pisano izražavanje) u odnosu na njihovo stanje na kraju prethodnog semestra trebalo bi se očitovati u strukturiranijem usmenom izražavanju (suverena i spontanija upotreba sintaktičkih izričaja tipičnih za usmene prezentacije kao i svladavanje sintaktičkih struktura potrebnih za intervjuiranje na engleskom jeziku) te točnijem i koherentnijem pisanom izražavanju (npr. korištenje odgovarajućih morfosintaktičkih struktura i leksika svojstvenih novinarskom diskursu na engleskom jeziku).
Literatura:
  1. Deborah Potter; Handbook of Independent Journalism; Orange Groove Books (2009), str. (object Object)
2. semestar
Strani jezik (novinari) 1-2 - Redovni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Strani jezik (novinari) 1-2 - Izvanredni studij - Preddiplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 16. 4. 2019. u 19:25
Saša Bjelobaba

Wednesday, 24 April 2019 at 17.15

(lecture room C)

 

Dear all,

this is to confirm that our first partial exam will be held on Wednesday, 24 April 2019 at 17.15 in lecture room C.

 

Please note that you should focus on the texts from Deborah Potter’s Handbook of Independent Journalism (marked as READING 1-6) and the newspaper article: What Milosevic Taught Me about Donald Trump, HEADLINES VOCABULARY A-F and, as far as grammar is concerned: INDIRECT AND REPORTED QUESTIONS.

 

NB: Only those of you who have not exceeded the maximum of 6 absences yet will be allowed to sit this examination.

 

Don’t hesitate to contact me for any additional information and/or clarification needed. As on Good Friday (19 April 2019) our regular classes will not be held, it would be great if you prepared your questions for tomorrow's class. i.e. our first encounter before the first partial exam.

 

Kind regards,

Saša Bjelobaba

 

 

ENGLISH FOR JOURNALISTS 2 – CONTINUAL ASSESSMENT 1

 

1. Fill in the gaps in the sentences extracted from the texts contained within the following documents: 1) READING 1-6 with suitable expressions and 2) What Milosevic Taught Me about Donald Trump; NB: Use one word only!

Example:

Coaching is a way for _________ to help reporters solve a story’s problem independently.

Coaching is a way for editors to help reporters solve a story’s problem independently.

 

You will have to complete the original sentence with the missing word. You should preferably use the exact word, but if you come up with a perfect synonym, your answer will be accepted as correct.

 

 

2. Translate these sentences from Croatian into English:

 

Example: Zagreb je tri puta veći od Ljubljane. (as… as…)

Zagreb is three times as big as Ljubljana.

 

All sentences in this exercise will be based on the texts we analysed in class.

 

 

  1. Write these sentences as reported / questions, using the words given:

 

Example: “What’s your name?”, he asked. → He wanted to know ________________

He wanted to know what my name was.

 

“What’s your name?”, he asked. → Can you tell me ___________________

Can you tell me what your name is?

 

Pay attention both to word order and to sequence of tenses if the reporting verb is in a past tense.

 

 

4. Chose one question and discuss it briefly:

 

You will have to choose one topic and discuss it briefly. Both grammar and the content of your answer will be assessed. I expect you to let me know that you have understood the topics we discussed in class.

 

 

5. Write down the newspaper headline expression for the following concepts:

 

Example: REDUCE; REDUCTION: CUT

 

You will just have to write down the word (see the list HEADLINES – VOCABULARY, A-F)

Popis obavijesti