Politički marketing
Šifra: |
116182 |
ECTS: | 7.0 |
Nositelji: |
izv. prof. dr. sc.
Marijana Grbeša-Zenzerović |
Izvođači: |
Marijana Grbeša-Zenzerović
- Seminar |
Prijava ispita: | Studomat |
Engleski jezik:
1,0,0 |
Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku. |
Opterećenje: | |||||||
|
|||||||
Opis predmeta: | |||||||
Cilj predmeta je upoznati studente s temeljnim teorijama i konceptima u političkom marketing te dominantnim pristupima u polju. Studenti će kroz predavanja i seminare osvijestiti interdisciplinarnu prirodu ovog područja te dobiti komparativni uvid u suvremene trendove u političkom marketingu. Cilj kolegija je, nadalje, upoznati studente s temeljnim regulativama vezanim za područje političkog marketinga, ponuditi im alate za razumijevanje ključnih rasprava u području te osposobiti za kritičko razmišljanje o dominantnim trendovima u političkom marketingu. Studenti će kroz izradu samostalnog projekta osvijestiti i naučiti konkretne korake u izradi marketinške strategije. |
|||||||
Literatura: | |||||||
|
4. semestar |
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo |
Termini konzultacija:
Drage kolegice i kolege,
kolega Luka Matjačić traži grupu kojoj bi se pridružio za projekt referendumska kampanja.
Molim da mu se izravno javite ukoliko u vašoj grupi ima mjesta i ukoliko biste primili kolegu.
Pozdrav!
Marijana