Jezik | Language: HRV ENG
Politički marketing
Šifra: 116182
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Izvođači: Marijana Grbeša-Zenzerović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s temeljnim teorijama i konceptima u političkom marketing te dominantnim pristupima u polju. Studenti će kroz predavanja i seminare osvijestiti interdisciplinarnu prirodu ovog područja te dobiti komparativni uvid u suvremene trendove u političkom marketingu. Cilj kolegija je, nadalje, upoznati studente s temeljnim regulativama vezanim za područje političkog marketinga, ponuditi im alate za razumijevanje ključnih rasprava u području te osposobiti za kritičko razmišljanje o dominantnim trendovima u političkom marketingu. Studenti će kroz izradu samostalnog projekta osvijestiti i naučiti konkretne korake u izradi marketinške strategije.
Literatura:
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 25. 3. 2020. u 20:05
Marijana Grbeša-Zenzerović

Drage kolegice i kolege, 

hvala svima koji su jučer 'došli' na predavanje. Kao što smo dogovorili, na intranetu možete pronaći jučerašnju prezentaciju kao i tekst The Critical Contribution of Social Marketing u kojem možete pronaći zanimljive teze o odnosu socijalnog marketinga i marketinških praksi u ekonomskom sektoru.

Vaš zadatak je pronaći primjer komunikacije vezane uz aktualnu situaciju s korona virusom koji pokazuje kako se emocije koriste kao alat mobilizacijske, prevencijske ili informacijsko-edukacijske kampanje.

Hvala studentima koji su svoje komentare i primjere već poslali, odgovorit ću vam. 

Angažman na ovakvim zadacima nije obavezan, ali onima koji se angažiraju i pošalju dobre komentare, osvrte i primjere nosi ekstra bodove.

Srdačan pozdrav svima!

Marijana

 

 

 

  

Popis obavijesti