Jezik | Language: HRV ENG
Politički marketing
Šifra: 116182
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Izvođači: Marijana Grbeša-Zenzerović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s temeljnim teorijama i konceptima u političkom marketing te dominantnim pristupima u polju. Studenti će kroz predavanja i seminare osvijestiti interdisciplinarnu prirodu ovog područja te dobiti komparativni uvid u suvremene trendove u političkom marketingu. Cilj kolegija je, nadalje, upoznati studente s temeljnim regulativama vezanim za područje političkog marketinga, ponuditi im alate za razumijevanje ključnih rasprava u području te osposobiti za kritičko razmišljanje o dominantnim trendovima u političkom marketingu. Studenti će kroz izradu samostalnog projekta osvijestiti i naučiti konkretne korake u izradi marketinške strategije.
Literatura:
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 30. 3. 2020. u 20:03
Uređeno: 30. 3. 2020. u 20:14
Marijana Grbeša-Zenzerović

Drage kolegice i kolege, 

kolegica Antonela Lukić i kolega Antonio Prce nemaju grupu za izradu projekta pa molim grupu koja ima slobodno mjesto da im se javi. Ako su sve grupe popunjene, onda neka ih udomi neka grupa s četiri studenta. Javite im se izravno i hvala na kolegijalnosti.

Marijana

 

Popis obavijesti