Jezik | Language: HRV ENG
Politički marketing
Šifra: 116182
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Marijana Grbeša-Zenzerović
Izvođači: Marijana Grbeša-Zenzerović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,0,0

Nastava se odvija na hrvatskom jeziku u svim svojim elementima, a stranim studentima koji su pridruženi mješovitoj grupi nudi se mogućnost savladavanja predmeta pomoću dodatnih izravnih konzultacija s nastavnikom i asistentima na engleskom jeziku. Pri tome, nastavnik stranog studenta upućuje na odgovarajuću literaturu na engleskom jeziku te mu osigurava mogućnost polaganja predmeta na engleskom jeziku.
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj predmeta je upoznati studente s temeljnim teorijama i konceptima u političkom marketing te dominantnim pristupima u polju. Studenti će kroz predavanja i seminare osvijestiti interdisciplinarnu prirodu ovog područja te dobiti komparativni uvid u suvremene trendove u političkom marketingu. Cilj kolegija je, nadalje, upoznati studente s temeljnim regulativama vezanim za područje političkog marketinga, ponuditi im alate za razumijevanje ključnih rasprava u području te osposobiti za kritičko razmišljanje o dominantnim trendovima u političkom marketingu. Studenti će kroz izradu samostalnog projekta osvijestiti i naučiti konkretne korake u izradi marketinške strategije.
Literatura:
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 31. 3. 2020. u 21:54
Marijana Grbeša-Zenzerović

Drage kolegice i kolege, 

hvala svima koji su došli na današnje predavanje. Vidjela sam i neke refleksije na društvenim mrežama :)

Na intranetu, pod Literatura naći ćete dio knjige P. Maareka koji sadrži faze razvoja političkog marektinga o kojima smo danas govorili. Isto tako, naći ćete  članak o Trumpovoj izbornoj komunikaciji (by Gunn Eli) te link na novinski članak o Obaminoj kampanji.

https://www.washingtonpost.com/politics/decision2012/the-strategy-that-paved-a-winning-path/2012/11/07/0a1201c8-2769-11e2-b2a0-ae18d6159439_story.html

Ovdje imate i kratak link na prilog u Newsnightu o Clintonovoj kampanji 

https://www.youtube.com/watch?v=8RHVAfmd-v0

i jedan Obamin spot 

https://www.youtube.com/watch?v=3ZJ5K0zo7dc

Nakon što to pročitate/pogledate, pokušajte date svoj odgovor/komentar na pitanje Označava li Trumpova komunikacija kraj političkog marketinga kakvog smo znali do 2016.? Zašto? 

Srdačan pozdrav!

Marijana

 

 

 

 

Popis obavijesti