Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 30. 1. 2015. u 16:52
Božo Skoko

 

 

 

Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima (29.1.2015.)

                                                        Ocjena                       Bodovi

Antončić

Antonija

3

6

Belošević

Nikolina

-2

4,5

Cigić

Stipe

-3

5,5

Gadža

Lucija

-2

4,5

Juričević

Ana-Marija

3

6

Knezović

Matea

5

9

Krevzelj

Božena

3

7

Lanović

Marija Mateja

-3

5,5

Lujić

Leonadra

-2

4,5

Mesić

Dora

-3

5,5

Pandžić

Kristina

2

5

Pavičić

Mario

3

6

Ramić

Ivana

-2

4,5

Rudančić

Vlatka

-2

4,5

Švenda

Željka

-2

4,5

Topalović

Martina

-2

4,5

Vila

Mirjana

-3

5,5

Vukić

Lea

-2

4,5

Zorotović

Ana-Marija

2

5

 

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

Upis ocjena će biti u srijedu, 4. veljače, u 15 sati.

 

Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

 

 

Popis obavijesti