Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 16. 7. 2015. u 08:13
Uređeno: 16. 7. 2015. u 08:13
Božo Skoko

Rezultati pisanog ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
 
15. srpnja 2015.
 
1.       Katarina Žaja                     izvrstan
2.       Nina Miholić                      vrlodobar
3.       Martina Kolarić                vrlodobar
4.       Mislav Sučec                     vrlodobar
5.       Ruža Grbeš                        vrlodobar
6.       Dijana Dretar                    vrlodobar
7.       Ema Starčić                        vrlodobar
8.       Anja Mihaljević                vrlodobar
9.       Anđela Ivčević                  vrlodobar
10.   Jelena Stipović                 dobar
11.   Luka Šarlija                        dobar
12.   Tina Grgurević                  dobar
13.   Nemanja Šuka                 dobar
14.   Danijela Kobeščak          dobar
15.   Zina Kunić                          dobar
16.   Petra Nikić                         dobar
17.   Dario Dalmacija                dobar
18.   Petra Mađer                     dobar
19.   Ana Tvrdeić                       dobar
20.   Martina Injić                     dobar
21.   Dunja Čizmak                   dobar
22.   Dorian Derežić                 dobar
23.   Eva Marušić                       dobar
24.   Jelena Jularić                    dovoljan
25.   Anamaria Gržetić            dovoljan
26.   Iva Pintauer Šmit            dovoljan
 
Studenti čija se imena ne nalazi na listi, nažalost nisu prošli ispit.
 
Upis ocjena održat će se u četvrtak, 16.7., u 14:30 h.

 
dr.sc. Božo Skoko

 

Popis obavijesti