Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 25. 6. 2016. u 18:58
Uređeno: 25. 6. 2016. u 18:58
Božo Skoko

Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima,

održanog 24. lipnja 2016.


1. Bednaž Mia            dovoljan +      (5,5 bodova)
2. Bencun Ida             dobar              (6 bodova)
3. Biškić Sara             dovoljan          (5 bodova)
4. Delač Morana         odlican            (8,5 bodova)
5. Horvat Lana           dovoljan          (5 bodova)
6. Katić Vid                dobar              (7 bodova)
7. Kleva Kristina        dovoljan          (5 bodova)
8. Laloš Larisa            dovoljan -       (4,5 boda)
9. Levojević Dean      dovoljan          (5 bodova)
10. Melić Silvija         dovoljan          (5 bodova)
11. Ribarević Matea   dovoljan -       (4,5 boda)
12. Šćavničar Ivan      dovoljan -       (4,5 boda)

 

Studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili ispit!

 

Upisi ocjena će se održati u utorak, 28.6. u 10:30 h.

 

Izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

Popis obavijesti