Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: izv. prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 21. 12. 2016. u 15:57
Božo Skoko
Prezime Ime Ocjena Bod
Baus Valentina -2 4,5
Bednjanac  Viktorija 3 7
Begulić Šejla 3 7
Berečić Doris 4 8
Bićan Jurica -4 7,5
Bosak Katarina 3 7
Božić Andrea 2 5
Brkić Andro 3 6
Brnada Petar 4 8
Budimir Mateja -2 4,5
Cindrić Iva -2 4,5
Čeč Lucija 5 9
Ćubel Jelena 2 5
Dojčinović Renata 3 7
Dolečki Marija 3 7
Domitrović Irena -4 7,5
Drandić Maria 3 6,5
Drvodelić  Katarina 2 5,5
Đaković Sabrina 3 6
Filip Petra -2 4,5
Frančina Petra -2 4,5
Grbavac Jasmina 3 7
Horvat Marija 2 5
Huljev Anamaria -5 8,5
Jagić Janja 3 6,5
Jerković Bjelajac Terezija 2 5
Jurić Marina 3 6,5
Jusić Katarina 3 6,5
Kovačević Mila -4 7,5
Kraljević Nada 2 5,5
Krvarić Anamarija 5 9,5
Lacković Karlo -4 7,5
Lijić Ivana 2 5
Linarić Borna -5 8,5
Linde Magdalena 2 5,5
Lončarić Lidija -2 4,5
Marčinko Martina 3 6
Marić Lorena 2 5,5
Martinić Petra -5 8,5
Milevoj Karla -5 8,5
Mitić Ana -2 4,5
Mokos Andrej -2 4,5
Mrvelj Maria 4 8
Plivelić Petra -2 4,5
Pomper Irena -5 8,5
Prčić Donna Diana 3 6
Račić Andreja 3 6
Ročić Nevena 3 6,5
Rotim Ana -2 4,5
Salopek- Koncul Matea -5 8,5
Šago Vjekoslav 4 8
Šefček Ana -5 8,5
Škrlec Petra 5 9
Šunde Eta 2 5
Tomašić Ana Marija 2 5
Tuđan Stela 3 7
Vadlja Dora 3 7
Vrankić Lucija 3 7
Vučković Mateja -4 7,5
Zoričić Tena 5 9

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko

Popis obavijesti