Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 8. 12. 2014. u 15:23
Božo Skoko

Upravljanje imidžom, identitetom i brandovima

4.12.

 

Prezime

Ime

Ocjena

Bodovi

1

Antončić

Antonija

-4

7 1/2

2

Bauer

Benjamin

4

8

3

Bekić

Paola

3

7

4

Belošević

Nikolina

3

6

5

Benšek

Tea

2

5 1/2

6

Boras

Sara

4

8

7

Bustruc

Ana

5

9

8

Cvek

Dina

2

5 1/2

9

Čečura

Antonela

-2

4 1/2

10

Čutura

Ivana

5

9

11

Dretar

Dijana

-4

7 1/2

12

Džafić

Nina

-4

7 1/2

13

Emeršić

Kristina

-2

4 1/2

14

Gadža

Lucija

2

5 1/2

15

Glavina

Dubravka

3

7

16

Hodak

Nikolina

4

8

17

Ivanković

Mateja

3

6

18

Juričev-Sudac

Karla

2

5 1/2

19

Jurić

Jelena

4

8

20

Kalinić

Mateja

-4

7 1/2

21

Karlović

Cassandra

4

8

22

Karlović

Filipina

-4

7 1/2

23

Katić

Tanja

3

6

24

Kelava

Ivana

3

7

25

Kožić

Tanja

4

8

26

Ledenko

Ana

-5

8 1/2

27

Mesić

Dora

3

7

28

Mihaljević

Dalia

3

7

29

Milinović

Aleksandra

3

6 1/2

30

Mitak

Matija

3

6 1/2

31

Nedeljković

Mia

-5

8 1/2

32

Pavičić

Mario

3

7

33

Pehar

Franjo

4

8

34

Pletikosa

Anja

2

5 1/2

35

Pongeac

Lucija

4

8

36

Pranjić

Marija

2

5 1/2

37

Raguž

Dora

5

9 1/2

38

Ramić

Ivana

3

6 1/2

39

Slišković

Marija

-4

7 1/2

40

Stanović

Biljana

-4

7 1/2

41

Stević

Ana

3

6 1/2

42

Škaro

Katarina

5

9

43

Švenda

Željka

3

6

44

Topalović

Martina

3

7

45

Krevzelj

Božena

-5

8 1/2

46

Vila

Mirjana

3

6

47

Vuković

Ema

4

8

48

Vukšić

Mate

3

6

49

Živković

Ivana

-4

7 1/2

*studenti koji se ne nalaze na popisu nisu položili

 

izv. prof. dr. sc. Božo Skoko 

Popis obavijesti