Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Obavijesti - Arhiva
arrowl Povratak

Rezultati 1 - 23 od 23
Stranica 1 od 1
Po stranici: 
Sortiraj po: Naslov    Autor    Datum ↑  
[^] Rezultati kolokvija iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 8. 12. 2014. u 15:23  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati iz Upravljanja imidžom, identitetom i brandovima - ponovljeni kolokvij (18.12.)
Objavljeno 22. 12. 2014. u 10:38  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati kolokvija iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 26. 1. 2015. u 10:40  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 30. 1. 2015. u 16:52  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati i upis ocjena iz Upravljanja identitetom, imidžom i bendovima
Objavljeno 16. 2. 2015. u 21:29  ( Božo Skoko )
Uređeno: 16. 2. 2015. u 22:33  (Božo Skoko)
[^] Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 16. 7. 2015. u 08:13  ( Božo Skoko )
Uređeno: 16. 7. 2015. u 08:13  (Božo Skoko)
[^] Rezultati ispita iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 4. 9. 2015. u 07:26  ( Božo Skoko )
[^] REZULTATI KOLOKVIJA - UPRAVLJANJE IDENTITETOM, IMIDŽOM I BRENDOVIMA
Objavljeno 11. 12. 2015. u 09:26  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati 2. kolokvija (12.1.2016.)
Objavljeno 15. 1. 2016. u 09:22  ( Božo Skoko )
Uređeno: 15. 1. 2016. u 09:24  (Božo Skoko)
[^] Upis ocjena
Objavljeno 27. 1. 2016. u 14:09  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 4. 2. 2016. u 09:30  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 19. 2. 2016. u 09:59  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 25. 6. 2016. u 18:58  ( Božo Skoko )
Uređeno: 25. 6. 2016. u 18:58  (Božo Skoko)
[^] Rezultati iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 15. 9. 2016. u 10:04  ( Božo Skoko )
Uređeno: 15. 9. 2016. u 10:05  (Božo Skoko)
[^] Okrugli stol povodom Dana FPZG-a
Objavljeno 3. 11. 2016. u 10:35  ( Božo Skoko )
[^] Izmjena termina 1. kolokvija
Objavljeno 10. 11. 2016. u 17:29  ( Božo Skoko )
Uređeno: 10. 11. 2016. u 17:30  (Božo Skoko)
[^] Rezultati prvog kolokvija iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 21. 12. 2016. u 15:57  ( Božo Skoko )
[^] Raspored izlaganja projektnih zadataka
Objavljeno 21. 12. 2016. u 16:03  ( Božo Skoko )
[^] Studijski posjet Bruketa & Žinić
Objavljeno 4. 1. 2017. u 15:51  ( Božo Skoko )
Uređeno: 4. 1. 2017. u 16:06  (Božo Skoko)
[^] Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima Ispitni rok 20. veljače 2018.
Objavljeno 21. 2. 2018. u 10:17  ( Božo Skoko )
[^] Rezultati ispita iz kolegija Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima, rok: 20. 2. 2018.
Objavljeno 21. 2. 2018. u 10:19  ( Božo Skoko )
[^] U četvrtak 15. 11. imamo terensku nastavu!
Objavljeno 13. 11. 2018. u 13:36  ( Božo Skoko )
Uređeno: 13. 11. 2018. u 13:36  (Božo Skoko)
[^] Održavanje on-line nastave na kolegiju Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Objavljeno 16. 3. 2020. u 17:22  ( Božo Skoko )