Jezik | Language: HRV ENG
Upravljanje identitetom, imidžom i brendovima
Šifra: 103565
ECTS: 7.0
Nositelji: prof. dr. sc. Božo Skoko
Izvođači: Igor Vukasović - Seminar
Prijava ispita: Studomat
Engleski jezik:

1,1,1

Svi elementi nastave na predmetu provode se na engleskom jeziku. Ova razina uključuje i predmete s više nastavnih grupa (u hrvatskoj grupi nastava je isključivo na hrvatskom jeziku, a u engleskoj grupi isključivo na engleskom jeziku).
Opterećenje:

1. komponenta

Vrsta nastaveUkupno
Predavanja 30
Seminar 30
* Opterećenje je izraženo u školskim satima (1 školski sat = 45 minuta)
Opis predmeta:
Cilj ovog kolegija jest upoznati studente s fenomenom imidža kao središnjeg predmeta interesa u upravljanju odnosima s javnošću te im približiti procese kreiranja brendova, što predstavlja jedno od najzahtjevnijih područja unutar ove struke. Uz znanja iz odnosa s javnošću, kolegij također omogućuje studentima temeljna znanja o marketingu, odnosno promociji. U prvom dijelu kolegija, studenti će se upoznati s teorijama imidža, te specifičnostima upravljanja imidžom različitih kategorija, poput proizvoda, korporacija, političkih institucija, država, gradova, regija te pojedinaca. Drugi dio kolegija se odnosi na upoznavanje s kompleksnostima pojmova brend i brendiranje, odnosno zakonitosti i strategije kreiranja brendova proizvoda i usluga, korporacija, država i gradova. Prezentirane metode, tehnike i pristupi omogućit će stjecanje holističkog pristupa upravljanju lancem vrijednosti brenda tijekom njegova životna vijeka (značenje brenda - snaga brenda vrijednost brenda), te će približiti specifične kreativne strategije i taktike putem kojih se grade, održavaju na životu, brane i osnažuju brendovi.
Literatura:
  1. Olins, Wally; Brendovi (marke) u suvremenom svijetu; Golden marketing Tehnička knjiga, Zagreb (2008)
  2. Skoko, Božo; Država kao brend; Matica hrvatska, Zagreb (2009)
  3. Vranešević, Tihomir; Upravljanje markama / Brand Management,; Accent, Zagreb (2007)
Preporučena literatura:
  1. Boorstin, Daniel J.; The Image; Vintage Books, New York (2000)
  2. Clifton, Rita and Simmons, John (ur.); Brands and Branding; The Economist, London (2003)
4. semestar
Usmjerenje Strateško komuniciranje DN 4. semestar - Redovni studij - Diplomski sveučilišni studij Novinarstvo
Termini konzultacija:
Objavljeno: 15. 1. 2016. u 09:22
Uređeno: 15. 1. 2016. u 09:24
Božo Skoko

Rezultati 2. kolokvija (12.1.2016.) iz Upravljanja identitetom, imidžom i brendovima: 

 

 

Alar

Antonija

-4

 

Alimanović

Anita

3

 

Banovec

Brigita

3

 

Barčanec

Sonja

3

 

Baričević

Nela

-5

 

Bebek

Ena

-4

 

Boghetta

Giulia

2

 

Boltiš

Valentina

3

 

Brčić

Iris

3

 

Budić

Barbara

4

 

Crnčević

Anela

5

 

Crnica

Ivana

4

 

Čičak

Zorana

5

 

Goleš

Dino

3

 

Grujovski

Mirna

3

 

Klarin

Nina

-4

 

Lakoš

Lucija

5

 

Mamić

Petra

5

 

Matas

Katarina

3

 

Mihanović Lj.

Šimun

3

 

Nogić

Lorena

5

 

Okičić

Petra

4

 

Ouahchia

Lorena

3

 

Parlov

Tomislav

-4

 

Pasarić

Kristina

5

 

Ponoš

Antonia

4

 

Prkut

Maria

3

 

Ravlić

Doris

3

 

Samaržija

Ana

-4

 

Selihar

Bernarda

-4

 

Soko

Martina

5

 

Sušić Načeta

Sara

3

 

Vincetić

Katica

-4

 

Zbukvić

Valentina

5

 

Žužak

Domagoj

3

 

izv.prof.dr.sc. Božo Skoko 

Popis obavijesti